Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty / Reklamacje

Reklamacje oraz zwroty należy zgłosić pod adres e-mail: reklamacje@sedoo.pl

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go do nas w terminie 50 dni od daty odebrania przesyłki, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.

Zwrot za reklamacje wykonujemy w ciągu 5 dni roboczych na Twoje konto w naszym sklepie Sedoo.pl lub na wskazane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś/aś się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku ze zwrotem.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji, o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną bądź telefonicznie).

Będziesz musiał/a ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

 Po wykryciu wady masz prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;

  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

  4. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.

Jesteś zobowiązany/a dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres Sedoo ul. Bulwary 13, 34-600 Limanowa.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym, stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo prawa konsumentów. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem, więc informacje prawne, które tam znajdziesz będą miały również zastosowanie w zakresie umów z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl